Wednesday, October 14, 2009

Lo que vos dice in Internet sempre remanera in Internet.


(Languages of this post: Interlingua, Spanish, English)


Internet sempre ha essite un medio social in le qual il ha absolutemente nulle privacitate, e lo que le internautas dice sempre ha essite immagasinate in un varietate de servitores.

Antea il habeva le foros de discussion. Hodie il ha Facebook, Conico, e Twitter, inter alteres. Lo que nos dice e lo que nos preoccupa sempre essera immagasinate in diverse servitores in Internet.

In le retes social, quando nos rade alique, vermente nos non lo rade. Le systema lo face disparer del oculos del publico, ma lo mantene in su archivos a minus que nos persista in demandar que le rete social lo rade completemente.

Nostre impressiones digital electronic remane in le cyberspatio e lentemente construe un portrait de lo que nos ha dicite e le tipo de personas que nos es.

Il nunc ha companias que nos adjuvara a proteger nostre reputation social intra le medios de communication electronic.

Iste companias--a cambio de un honorario mensual--se dedica a mantener actualisate le contos de lor clientes, adjuvante les a conservar lor profilo active, durante que illos se preoccupa con le preservation de lor reputationes digital.

Illos anque offere altere servicios. Pro exemplo, illos mantene “un oculo” in le contos del adolescentes pro assecurar que illes non publica ullo que pote apportar a illes problmas in le schola o in lor vitas laboral.

Omne lo que se ha dicite supra pote parer exaggerate. Ma si vos face un simple cerca in Internet, vos discoperira que multe personas ha perdite lor travalio post planger se de su chef o de su collegas in Twitter o in Facebook.

Internet es un spatio public, exactemente como un parco, e nos debe considerar attentemente le typo de portrait que nos sta a construer pro le mundo durante que nos continua nostre communicationes electronic.

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El Internet ha sido siempre un medio social donde no hay privacidad en absoluto, y lo internautas dicen siempre ha sido almacenado en una variedad de servidores.

Antes había los foros de discusión. Hoy hay Facebook, Sónico y Twitter, entre otros. Lo que decimos y lo que nos preocupa siempre quedará almacenado en varios servidores en Internet.

En las redes sociales, cuando borramos algo, realmente no lo borramos. El sistema lo desaparece de la mirada pública pero lo mantiene en sus archivos a menos que, persistentemente, solicitamos a la red social que lo borre por completo.

Nuestras huellas dactilares electrónicas permanecen en el ciberespacio y lentamente construyen un retrato de lo que hemos dicho y el tipo de persona que somos.

Ahora hay empresas que nos ayudarán a proteger nuestra reputación social dentro de los medios de comunicación electrónicos.

Estas empresas --por una cuota mensual-- se dedican a mantener al día las cuentas de sus clientes en redes sociales ayudándoles a conservar un perfil activo, al tiempo que cuidan su reputación digital.

También ofrecen otros servicios. Por ejemplo mantienen "un ojo" en las cuentas de los adolescentes para asegurarse de que no publiquen nada que pueda traerles problemas en la escuela o en su vida laboral.

Todo lo anterior puede sonar exagerado. Pero si usted hace una simple búsqueda en Internet, descubrirá que mucha gente ha perdido su trabajo por quejarse de su jefe o de sus colegas en Twitter o en Facebook.

Internet es un espacio público, igual que un parque, y debemos considerar cuidadosamente el tipo de retrato que estamos construyendo para el mundo a medida que continuamos nuestras comunicaciones electrónicas.

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The Internet has always been a social medium with no privacy at all, and what netizens say has always been stored on a variety of servers.

Before there were discussion forums. Today there are Facebook, Sonic, and Twitter, among others. What we say and what worries us will always be stored on various Internet servers.

In social networks, when we delete something, we do not erase it. The system makes it disappear from public view but keeps it on file unless we persistently ask the social network to completely obliterate it.

Our electronic fingerprints remain in cyberspace and slowly build a portrait of what we have said and the kind of people we are.

Now there are companies that will help us protect our social reputations within the electronic media. These companies, for a monthly fee, are dedicated to keeping up-to-date accounts of their customers in social networks, helping them maintain an active profile, while taking care of their digital reputations.

They also offer other services. For example, they keep an eye on the accounts of teenagers to make sure they do not to publish anything that might lead to trouble at school or in their working lives.

The above may sound exaggerated. But if you do a simple Internet search, you will find that many people have lost their jobs because of complaints about their bosses or their colleagues on Twitter or Facebook.

Internet is a public space like a park, and we should carefully consider the kind of portrait we are constructing for the world as we continue our electronic communications.

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