Saturday, July 31, 2010

Durante que le mundo se preoccupa a causa del petroleo in le Gulfo de Mexico, il ha un altere disastro presso le insula Geisum de Egypto.


(Languages of this post: Interlingua, Italian, English)


Con le mundo preoccupate per le petroleo in le Golfo de Mexico, multe personas non sape ullo de un altere disastro in le Medie Oriente, in particular le Mar Rubie. Secundo le Associated Press, un gruppo de activistas in ille zona insiste que le petroleo continua a effunder se in le Mar Rubie, mesmo si functionarios del governnamento egyptian dice fortemente que le problema ha essite resolvite.

“Solmente hodie io ha recipite le nova que il habeva un altere perdita de petroleo post que il pareva que le problema habeva essite resolvite le passate jovedi”, diceva Ahmed el Droubi, un biologo del Association de Protection e Conservation Ambiental (HEPA) de Hurghada.

Le prime annuncio de iste nove disastro ambiental appareva in un articulo publicate in le sito web de novas AFP, que communicava como HEPA habeva inviate un requesta de adjuta que dice como le perdita “esseva lanceate quatro o cinque dies ante que le compania responsabile declarava que il habeva un problema. Illo es un catastrophe”.

Un representatate de HEPA continuava a dicer que le compania petrolifere responsabile habeva promittite “pagar damnos” causate per iste problema. Su preoccupation principal, ille diceva, es le impacto ambiental causate per iste catastrophe.

Le problema esseva causate per un installation petrolifere del Geisum Oil Company nationalisate per le governamento egyptian, que se trova presso le Insula Geisum, a circa 35 km del costa de Egypto.

---

Mentre il mondo si preoccupa per il petrolio nel Golfo del Messico, vi è un altro disastro simile che si trova vicino alla isola Geisum di Egitto.

Con il mondo preoccupato per il petrolio nel Golfo del Messico, molte persone non sanno nulla di un altro disastro simile in Medio Oriente, in particolare il Mar Rosso. Secondo la Associated Press, un gruppo di attivisti in quella zona insiste sul fatto che petrolio continua a versare nel Mar Rosso, anche se i funzionari del governo egiziano dicono con forza che il problema è stato risolto.

“Proprio oggi ho ricevuto la notizia che c’era un’altra perdita di petrolio dopo che sembrava che il problema era stato risolto Giovedi scorso”, ha detto Ahmed el-Droubi , un biologo dell’Associazione di protezione e conservazione ambientale (HEPA) di Hurghada.

Il primo annuncio di questo nuovo disastro ambientale apparso in un articolo pubblicato nel sito web di notizie AFP che ha trasmesso come HEPA aveva inviato una richiesta di aiuto che dice come la perdita “è stato avviato quattro o cinque giorni prima che la società responsabile ha dichiarato pubblicamente che c’era un problema. È una catastrophe”.

Un rappresentante di HEPA ha continuato a dire che la compagnia petrolifera responsabile aveva promesso di “pagare i Danni” causati da questo problema. La sua preoccupazione principale, ha detto, è l'impatto ambientale causato da questa catastrofe.

Il problema è stato causato da un impianto petrolifero della Geisum Oil Company, nazionalizzata dal governo egiziano, che si trova vicino la isola Geisum, a circa 35 km dalla costa dell’Egitto.

---

While the world worries about the oil in the Gulf of Mexico, there is another similar disaster near Egypt’s Geisum Island.

With the the world worried about the oil in the Gulf of Mexico, many people know nothing about another similar disaster in the Middle East, specifically the Red Sea. According to the Associated Press, a group of activists in that area insists that oil is continuing to pour into the Red Sea even though officials of the government say emphatically that the problem had been solved.

“Just today I received news that there was a new leakage of oil after it seemed that the problem had been solved last Thursday,” said Ahmed el-Droubi, a biologist with the Hurghada Environmental Protection and Conservation Association (HEPA).

The first announcement of this new environmental disaster appeared in an article published by the AFP news website, which communicated how HEPA sent a request for help that says the loss “was launched four or five days before the responsible company issued any kind of report about the problem. It’s a catastrophe.”

A HEPA representative went on to say that the responsible oil company had promised “to pay for the damages” being caused by this problem. His main concern, he said, is the environmental impact caused by this disaster.

The problem was caused by a petroleum installation of the Geisum Oil Company nationalized by the Egyptian government which is is located near Geisum Island, about 35 kilometers (22 miles) from the coast of Egypt.

No comments: