Saturday, April 2, 2011
Le Union Europee vole eliminar automobiles que usa combustibiles fossile.
(Languages of this post: Interlingua, Portuguese, English)
Post le anno 2050, le Commission Europee vole que omne le Union Europee sia livre de autos que usa combustibiles fossile. Su planos include le uso de trainos in vice de automobiles pro viages de usque 300 kilometros e reductiones in le emissiones de carbon in le transporto de cargo e un plus grande uso de combustibiles verde in le aviation.
Iste objectivos face parte del reporto “Transporte 2050”, presentate per le Commission Europee in Bruxelles.
Le scopo final del plano es reducer per 60% le emissiones de gases responsabile pro le calefaction del atmosphera del sector de transportes e reducer le dependentia del petroleo importate.
Pro isto, le Union Europee habera besonio de un rete plus “ample e functional” de corridores de transporto, includente connexiones de traino inter le principal aeroportos del bloco e le modernisation e integration del systema de controlo del traffico aeree.
Le Union Europee es convencite que iste cambios pote esser facite de un maniera rational e que illo non va a reducer le mobilitate de su citatanos, e illo recognosce que le libertate de viagiar es un derecto basic de omne su citatanos.
Ma alicun personas no crede que le elimination complete de automobiles es possibile. Pro exemplo, le Ministro Adjuncte Britannic del Transportes, Norman Baker, rejectava le idea de prohibir le uso de autos in le centros urban.
“Il es correcte que le Union Europee establi objectos de alte nivello pro le reduction del emissiones de carbon”, diceva ille. “Ma il non es correcte que illo dice como illo deberea esser facite in le citates. In vice de eliminar completemente le automobiles in le citates, nos debe promover plus activemente le uso de bicyclettas e un varietate de vehiculos movite per electricitate.”
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A União Europeia quer eliminar automóveis que usam combustíveis fósseis.
Após o ano de 2050, a Comissão Europeia quer que toda a União Europeia seja livre de carros que usam combustíveis fósseis. Seus planos incluem o uso de trens, em vez de automóveis para viagens de até 300 km e cortes de 40% nas emissões de carbono no transporte de cargas e um maior uso de combustíveis verdes na aviação.
Estas metas fazem parte do relatório “Transporte 2050”, apresentado pela Comissão Europeia em Bruxelas.
O objetivo final do plano de metas é cortar em 60% as emissões de gases responsáveis pelo efeito estufa originárias do setor de transportes e reduzir a dependência do petróleo importado.
Para isto, a União Europeia necessitará de uma rede mais “ampla e funcional” de corredores de transporte, incluindo conexões de trem entre os principais aeroportos do bloco, e a modernização e integração do sistema de controle do tráfego aéreo.
A União Europeia está convencida de que estas mudanças podem ser feitas de forma racional, que não irá reduzir a mobilidade dos seus cidadãos, e reconhece que a liberdade de viajar é um direito básico de todos os seus cidadãos.
Mas algumas pessoas não acreditam que a eliminação completa de automóveis é possível. Por exemplo, o Ministro-Adjunto Britânico dos Transportes, Norman Baker, rejeitou a ideia de banir carros nos centros urbanos.
“É correto que a União Europeia estabeleça metas de alto nível para a redução das emissões de carbon”, disse. “Mas não é correto que ela diga como isso deveria ser feito nas cidades. Em vez de eliminar completamente os automóveis nas cidades, devemos promover mais activamente o uso de bicicletas e uma variedade de veículos movidos a electricidade.”
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The European Union wants to eliminate automobiles that use fossil fuels.
After the year 2050, the European Commission wants the entire European Union to be free of cars that use fossil fuels. Its plans include the use of trains instead of cars for trips of up to 185 miles and a 40% cut in carbon emissions in the transportation of freight and greater use of green fuels in aviation.
These targets are part of “Transport 2050,” a report developed by the European Commission in Brussels.
The ultimate goal of the plan is a 60% cut in greenhouse-gas emissions from the transportation sector and reduced dependence on imported oil.
For this, the European Union will need a “broader and more functional” network of transportation corridors, including train connections between its principal airports and the modernization and integration of the air-traffic control system.
The European Union is convinced that these changes can be made in a rational way that will not reduce the mobility of its citizens and recognizes that the freedom to travel is a basic right of all of its citizens.
But some people do not believe that the complete elimination of automobiles is possible. For example, the British State Transport Minister, Norman Baker, has rejected the idea of banning cars in cities.
“It is correct for the European Union to establish high-level goals for reducing carbon emissions,” he said. “But it's not right to say how this should be done in cities. Instead of completely eliminating cars in cities, we should more actively promote the use of bicycles and a variety of vehicles powered by electricity.”
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