Monday, January 26, 2009

Le historia mexican inspira le composition de nove musica classic.


(Languages of this post: Interlingua, Spanish [with a little French], English)

Un experientia musical de Enrique Arturo Diemecke, le compositor e director del Orchestra Symphonic de Long Beach, esseva simile a componer musica pro un film quando ille produceva "Libertad bajo palabra", un obra inspirate in le victoria del armea mexican que deteneva le avantiamento del fortias francese in territorio aztec in 1862 (mille octo centos sexanta e duo).

(Napoleon III de Francia, pour poursuivre encore une fois la gloire militaire de sa famille parmi les français et montrer aux Mexicains la supériorité de la culture de liberté, fraternité, e egalité de son pays, credeva que ille poterea establir un colonia francese in Mexico proque Lincoln del Statos Unite esseva preoccupatissime con le guerra civil de nostre pais.

(Naturalmente le franceses credeva que le mexicanos les amarea como nos credeva que le gente de Iraq nos amarea post haber le opportunitate de imitar nostre superioritate democratic. [Un moment, si'l vous plaît. Je vais vomir!]

(E naturalmente, secundo le doctrina Monroe, nos credeva que solmente nostre governamento federal habeva le derecto de futuer le mexicanos como le presidente Polk demonstrava en nostre guerra contra ille pais in 1845 [mille octo centos quaranta e cinque]. In un varietate multo simple del anglese, le doctrina Monroe dice "Europeans do not have the right to interfere in Latin American affairs. But WE do. Ha, ha, ha!" Il me pare que Chavez de Venezuela ha altere ideas, e io spera que su effortios va haber le mesme successo que Juarez habeva in su opposition a Napoleon III.)

"Io componeva 'Libertad bajo palabra' in solmente unes septimanas," diceva Diemecke,” e mi obra ha su base sur le historia de iste guerra e in un texto scribite per [le director del Museo de Arte Latinoamerican] Gregorio Luke sur le battalia de Puebla. Io scribeva le musica vidente ille textos solmente como le fonte del musica mesme.

Le obra esseva componite ante tres annos, pro le commeration del Cinco de Mayo, e illo habeva su debut le 3 (tres) de maio de 2003 (duo mille tres) in le museo mesme. In Long Beach iste anno illo formara un parte importantissime de un serie de eventos pro celebrar iste episodio multo importante in le historia de Mexico.

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La historia mexicana inspira la composición de nueva musica clásica.

Una experiencia musical de Enrique Arturo Diemecke, compositor y director de la Orquesta Sinfónica de Long Beach, fue semejante a componer música para una película cuando produjo "Libertad bajo palabra", una obra inspirada en la victoria del ejército mexicano que detuvo el avance de las fuerzas francesas en territorio azteca en 1862 (mil ochocientos sesenta y dos).

(Napoleón III de Francia, pour poursuivre encore une fois la gloire militaire de sa famille parmi les français et montrer aux Mexicains la supériorité de la culture de liberté, fraternité et égalité de son pays, creía que podría establecer una colonia francesa en Mexico porque Lincoln de los Estados Unidos estaba preocupadísimo con la guerra civil de nuestro país.

(Naturalmente los franceses creían que los mexicanos los amarían como creíamos que la gente de Irak nos amaría después de tener la oportunidad de imitar nuestra superioridad democrática. [Un moment, s'il vous plaît. Je vais vomir!]

(Y naturalmente, según la doctrina Monroe, creíamos que sólo nuestro gobierno federal tenía el derecho de joder/chingar a los Mexicanos, como el presidente Polk demonstrava en nuestra guerra contra ese país en 1845 [mil ochocientos cuarenta y cinco]. En una variedad muy sencilla del inglés, la doctrina Monroe dice "Europeans do not have the right to interfere in Latin American affairs. But WE do. Ha, ha. ha!" Me parece Chávez de Venezuela tiene otras ideas, y espero que sus esfuerzos tengan el mismo éxito que tuvo Juárez en su oposición a Napoleón III.)

"Compuse 'Libertad bajo palabra' en sólo unas semanas," dijo Diemecke, "y me basé en la historia de esta guerra mexicana y en un texto escrito por [el director del Museo de Arte Latinoamericano] Gregorio Luke sobre la Batalla de Puebla. Escribí la música viendo esos textos sólo como la fuente de la música misma.

La obra fue compuesta hace tres años, para la conmemoración del Cinco de Mayo y se estrenó el 3 (tres) de mayo de 2003 (dos mil tres) en el mismo museo. In Long Beach este año formará una parte importantísima para festejar este episodio muy importante en la historia de México.

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Mexican history inspires the composition of some new classical music.

A recent musical experience of Enrique Arturo Diemecke, the composer and director of the Long Beach Symphony Orchestra, was similar to composing music for a movie when he produced "Libertad bajo palabra," a work inspired by the victory of the Mexican armed forces that stopped the advance of the French forces in Aztec territory in 1862 (eighteen sixty two).

(Napoleon III of France, pour poursuivre encore une fois la gloire militaire de sa famille parmi les français et montrer aux Mexicains la supérioriorité de la culture de liberte', fraternité et égalité de son pays, thought he could establish a French colony in Mexico because Lincoln in the Untied States was heavily occupied with the civil war of our country.

(Natually the French thought that the Mexicans would love them the way we believed that the people of Irak would love us after getting the opportunity to imitate our democratic superiority. [Just a minute. I think I'm gonna puke!]

(And naturally, according to the Monroe Doctrine, we believed that only our federal government had the right to screw the Mexicans, as President Polk demonstrated in our war against that country in 1845 [eighteen forty-five]. In a very simple variety of English the Monroe Doctrine states, "Europeans do not have the right to interfere in Latin American affairs. But WE do. Ha, ha, ha!" It seems to me that Chavez of Venezuela has other ideas, and I hope that his efforts will have the same success that Juarez had in his opposition to Napoleon III.)

"I composed 'Libertad bajo palabra' in only a few weeks," said Diemecke, "and I based my work on the history of this war and on a text written by [the director of the Latin-American Art Museum] Gregorio Luke on the battle of Puebla. I wrote the music while looking at these texts only as the source of the music itself.

The work was composed three years ago, for the commemoration of Cinco de Mayo and was performed for the first time on May 3 (the third), 2003 (two thousand three) in the museum itself. In Long Beach this year it will form a very important part of a series of events to celebrate this very important episode in the history of Mexico.

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