Wednesday, February 11, 2009

Le retorno del Inspector Clouzot


(Languages of this post: Interlingua, Italian)


Per robocap (http://oculointerlinguistic.blogspot.com)

JERUSALEM - Si le immortal inspector Clouzot esseva appunctate a investigar in re le responsabilitates del situation de Gaza, le resultatos non esserea plus absurde e ridicule del theses proponite in iste dies per plure politicos.

Recorda vos le methodo de Clouzot? Ille enumerava un serie de eventos futile, in relation superficial inter se o con le objecto del investigation, postea eliminava ex le lista del indiciatos le belle femina qui esseva le suspectato n. 1 solmente quia ille la amava e in fin ille annunciava que le culpabile esseva le victima mesme o qualque improbabile conspirator occulte.

Duo dies retro, inter le massacro general, un bomba de 1 tonna ha occidite le chef terrorista Nizar Rayan con un de su quatro sposas, tres filios e cinque vicinos. In le mesme dies altere 400 personas, cuje sol culpa esseva probabilmente trovar se troppo vicin al punctos de cadita del bombas israelian, moriva. In vice, Nizar Rayan esseva note como un del leaders plus violente, instigator de numerose attentatos contra le civiles.

Immediatemente, un portavoce de Hamas indiceva le "die del ira" e pois diceva: "Postea iste crimine, tote le optiones es aperte, includite le operationes de martyrio pro contrastar le aggression e colpar le interesses sionista ubique". Non un parola pro le altere 400 victimas. Ma pote un chef terrorista lamentar se si ille es objecto del mesme violentia que ille practicava?

Heri, in le die del ira, un decena de rocchettas esseva jectate ex le Banda de Gaza contra le territorio israelian. Nemo capiva le differentia inter iste rocchettas e illos del septimanas passate: esque forsan istos esseva plus inrabiate?

Durante que le bloco del frontiera con Gaza continua, excepte pro le estranieros, un delegation del UE visitara a partir de deman le capitales del Oriente Medie con le objectivo de obtiner "un immediate stop del foco que pone fin tosto al perdita de vitas human".

Il non es clar si solmente le israelianos debe stoppar le foco, o anque Hamas. Le governamento israelian ha declarate que acceptara le armistitio solmente se le lanceamento de rocchettas terminara. Ma totes sape que le rocchettas es fornite per le iranianes, e que le population civil de Gaza pote facer nihil pro stoppar le lanceamentos.

Amnesty International denunciava le "disproportion" del responsa israelian. Il non resulta que Amnesty International denunciava in le passato le "disproportion" del rocchettas jectate sin alcun ration per Hamas contra Israel, o le "impolitessa" del attentatos suicida contra le autobuses o le discothecas israelian.

In conclusion, le imbroliamento medie-oriental es semper plus imbroliate, e nulle solution se intervide. Anque in iste caso le homines ostende lor visage pejor, e le recerca del culpabile servi solmente a confunder le cartas in tabula.

---

Il ritorno dell'Ispettor Clouzot di robocap (http://oculointerlinguistic.blogspot.com)

GERUSALEMME - Se l'immortale ispettor Clouzot fosse stato incaricato di investigare sulle responsabilità della situazione a Gaza, i risultati non sarebbero più assurdi e ridicoli delle tesi proposte in questi giorni da molti politici.
Vi ricordate il metodo di Clouzot? Elencava una serie di eventi futili, in relazione superficiale tra di loro o con l'oggetto dell'investigazione, poi eliminava dalla lista degli indiziati la bellona che era il sospettato n. 1 solo perchè gli piaceva e finalmente annunciava che il colpevole era la vittima stessa o qualche improbabile cospiratore occulto.

Due giorni fa, tra il massacro generale, una bomba da 1 tonnellata ha ucciso il capo terrorista Nizar Rayan con una delle sue quattro mogli, tre figli e cinque vicini. Negli stessi giorni morivano altre 400 persone, la cui sola colpa era probabilmente di trovarsi troppo vicino ai punti di caduta delle bombe israeliane. Invece Nizar Rayan era noto come uno dei leader più violenti, istigatore di numerosi attentati contro i civili.

Immediatemente, un portavoce di Hamas indiceva il "giorno dell'ira" e poi aggiungeva: "Dopo questo crimine, tutte le opzioni sono aperte, incluse le operazioni di martirio per contrastare l'aggressione e colpire gli interessi sionisti ovunque". Non una parola per le altre 400 vittime. Ma può un capo terrorista lamentarsi se è oggetto della stessa violenza che praticava?

Ieri, nel giorno dell'ira, una decina di razzi sono stati lanciati dalla Striscia di Gaza contro il territorio israeliano. Nessuno ha capito la differenza tra questi razzi e quelli delle settimane passate: forse questi erano più arrabbiati?

Mentre il blocco della frontiera con Gaza continua, eccettuati gli stranieri, una delegazione dell'UE visiterà a partire da domani le capitali del Medio Oriente con l'obiettivo di ottenere "un cessate il fuoco immediato per porre subito fine alla perdita di vite umane".

Non è chiaro se solo gli israeliani devono cessare il fuoco, o anche Hamas. Il governo israeliano ha dichiarato che accetterà l'armistizio solo se il lancio di razzi terminerà. Ma tutti sanno che i razzi sono forniti dagli iraniani, e che la popolazione civile di Gaza non può fare nulla per fermare i lanci.

Amnesty International ha denunciato la "sproporzione" della risposta israeliana. Non risulta che Amnesty International abbia denunciato in passato la "sproporzione" dei razzi gettati senza alcuna ragione da Hamas contro Israele, o la "scortesia" degli attentati suicida contro gli autobus o le discoteche israeliane.

In conclusione, l'imbroglio medio-orientale è sempre più imbrogliato, e nessuna soluzione si intravvede. Anche in questo caso gli uomini mostrano il loro volto peggiore, e la ricerca del colpevole serve solo a confondere le carte in tavola.

No comments: