Saturday, February 28, 2009

Le uso de interlingua pro inseniar le anglese


(Languages of this post: Interlingua, Spanish, Portuguese, French, English)


Durante que le chino mandarin ha le numero le plus grande de personas qui lo parla como lor prime lingua, le majoritate de su parlantes se trova in China mesme. Le anglese, del altere parte, se parla in multe partes del mundo. A causa del potentia economic de Grande Britannia e del Statos Unite, un numero plus grande de libros e magazines se publica in anglese que in altere linguas.

A causa de iste circumstantia, le systema educational de Ethiopia immediatemente insenia le anglese al pueros e pueras del pais de maniera que illes pote usar libros de instruction publicate in le Statos Unite e Anglaterra. Le economia de Ethiopia non es assatis forte pro appoiar le publication de materiales educational in le lingua de ille pais.

Le industria del computatores esseva disvellopate in grande parte in le Statos Unite per personas que solmente parla anglese. Mesmo le linguas que se usa pro le programmation de computatores usa parolas in anglese pro su commandos. Personas qui vole usar computatores discoperi que illes pote apprender a utilisar los multo plus facilemente si illes ha al minus un minime cognoscimento del anglese.

Le juvenes de Europa sape iste cosas, e il es a causa de illo que multes de illes prefere studiar solmente le anglese e resiste le obligation de studiar altere linguas europee.

A causa de iste circumstantia, il es ben possibile que le major utilitate de “Interlingua multilingue” non essera inseniar interlingua a su lectores ma usar interlingua como un medio pro le inseniamento del anglese.

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Mientras que el chino mandarín tiene el mayor número de personas que lo hablan como primera lengua, la mayoría de sus hablantes se encuentran en la propia China. El inglés, por otro lado, se habla en muchas partes del mundo. Debido a la potencia económica de Gran Bretaña y los Estados Unidos, muchos más libros y revistas se publican en Inglés que en otros idiomas.

Debido a esta circunstancia, el sistema educativo de Etiopía inmediatamente enseña Inglés a los niños del país para que puedan usar los libros de texto publicados en los Estados Unidos e Inglaterra. La economía de Etiopía no es lo suficientemente fuerte como para apoyar la publicación de materiales educativos en la lengua de ese país.

La industria de la computación fue desarrollada en gran parte en los Estados Unidos por personas que sólo hablan inglés. Incluso las lenguas que se utilizan para la programación de ordenadores usan palabras en inglés para sus comandos. Personas que quieren usar computadoras descubren que pueden aprender a utilizarlos mucho más fácilmente si tienen al menos un mínimo conocimiento del inglés.

Los jóvenes en Europa saben estas cosas, y es por eso que muchos de ellos prefieren estudiar solamente el inglés y resisten la obligación de estudiar otros idiomas europeos.

Debido a esta circunstancia, muy posiblemente la mayor utilidad de "Interlingua multilingue" no será enseñar interlingua a sus lectores, sino usar interlingua como un medio para la enseñanza del inglés.

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Embora o chinês mandarim tem o maior número de pessoas que o falam, como primeira língua, a maioria dos seus falantes estão na própria China. O inglês, por outro lado, é falado em muitas partes do mundo. Por causa do poder económico da Grã-Bretanha e os Estados Unidos, muitos mais livros e revistas são publicados em Inglês do que em outras línguas.

Devido a esta circunstância, o sistema educacional da Etiópia imediatamente ensina o inglês às crianças do país a fim de que eles possam usar livros publicados nos Estados Unidos e Inglaterra. A economia da Etiópia não é suficientemente forte para apoiar a publicação de material educativo na língua desse país.

A indústria informática foi quasi completamente desenvolvida nos Estados Unidos por pessoas que sòmente falam o inglês. Mesmo as línguas que são utilizadas para a programação de computadores usam palavras de inglês em seus comandos. Pessoas que querem usar computadores acham que podem aprender como usá-los muito mais fàcilmente se tiverem, pelo menos, um mínimo conhecimento de Inglês.

Jovens na Europa conhecem essas coisas, e é por isso que muitas deles preferem estudar sòmente o nglês e resistem a obrigação de estudar outras línguas europeias.

Devido a esta circunstância, muito possivelmente, a maior utilidade de "Interlingua Multilingue" não será para ensinar interlingua aos seus leitores, mas a utilização de interlingua como um meio para o ensino de inglês.

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Alors que le chinois mandarin a le plus grand nombre de gens qui le parlent comme première langue, la plupart de ses-parleurs sont en Chine elle-même. L’anglais, d’autre part, est parlé dans de nombreuses parties du monde. En raison de la puissance économique de la Grande-Bretagne et des États-Unis, beaucoup plus de livres et de revues sont publiés en anglais que dans d’autres langues.

En raison de cette circonstance, le système d’éducation de l’Ethiopie immédiatement enseigne l’anglais aux enfants du pays, de sorte qu’ils peuvent utiliser des manuels publiés aux États-Unis et en Angleterre. L’économie de l’Éthiopie n’est pas assez forte pour soutenir la publication de matériel pédagogique dans la langue de ce pays.

L’industrie informatique a été largement développée aux Etats-Unis par des gens qui ne parlent que l’anglais. Même les langues qui sont utilisées pour la programmation des ordinateurs utilisent des mots anglais pour leurs commandes. Les personnes qui veulent utiliser les ordinateurs peuvent apprendre comment les utiliser beaucoup plus facilement si elles ont au moins un minimum de connaissance de l’anglais.

Les jeunes en Europe connaissent ces choses, et cela c’est la raison pour laquelle beaucoup d’entre eux préfèrent étudier seulement l’anglais et résistent l’obligation d'étudier d’autres langues européennes.

En raison de cette circonstance, peut-être la plus grande utilité de "Interlingua multilingue" ne sera pas enseigner Interlingua à ses lecteurs, mais d’utiliser Interlingua comme un moyen d’enseignement de l’anglais.

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Mentre il cinese mandarino a il più grande numero di persone che lo parlano come prima lingua, la maggior parte di loro vivono in la stessa Cina. L’inglese, d’altra parte, è parlato in molte parti del mondo. A causa della potenza economica di Gran Bretagna e degli Stati Uniti, molti più libri e riviste vengono pubblicate in inglese che in altre lingue.

A causa di questa circostanza, il sistema educativo di Etiopia immediatamente insegna inglese ai bambini del paese in modo che possano utilizzare testi pubblicati negli Stati Uniti e in Inghilterra. L’economia di Etiopia non è abbastanza forte per sostenere la pubblicazione di materiale didattico nella lingua di quel paese.

L'industria dei computer è stata ampiamente sviluppata negli Stati Uniti da parte di persone che parlano solo inglese. Anche le lingue che vengono utilizzate per la programmazione di computer usano delle parole inglesi nei loro comandi. Le persone che vogliono utilizzare i computer possono fare questo molto più facilmente se hanno almeno una minima conoscenza della lingua inglese.

I giovani in Europa sanno queste cose, ed è per questo che molti di loro preferiscono studiare solo l’inglese e resistono avere l’obbligazzione di studiare altre lingue europee.

A causa di questa circostanza, forse la più grande utilità di "Interlingua multilingue" non sarà insegnare interlingua ai suoi lettori, ma utilizzare Interlingua come mezzo per insegnare l’inglese.

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While Mandarin Chinese has the largest number of people who speak it as a first language, most of their speakers are in China itself. English, on the other hand, is spoken in many parts of the world. Because of the economic power of Great Britain and the United States, many more books and magazines are published in English than in other languages.

Because of this circumstance, the educational system of Ethiopia immediately teaches English to the children of the country so that they can use textbooks published in the United States and England. The economy of Ethiopia is not strong enough to support the publication of educational materials in the language of that country.

The computer industry was largely developed in the United States by people who speak only English. Even the languages that are used for the programming of computers use English words for their commands. People who want to use computers find that they can learn how to use them much more easily if they have at least a minimal knowledge of English.

Young people in Europe know these things, and that is why many of them prefer to study only English and resist having the obligation to study other European languages.

Because of this circumstance, quite possibly the greatest usefulness of “Interlingua multilingue” will not be to teach Interlingua, but to use Interlingua as a medium for teaching English.

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