Tuesday, February 17, 2009

Quarte Serie, Parte 5, Notas sur le historia de Roma e Italia


(Languages of this post: Interlingua, Italians)

Version in interlingua del texto supplementari de Parte 4:

Sequente le theoria del scientista polonese Nicholas Copernicus, Galileo demonstrava con su proprie provas collegite in annos de studio e de observation que le sol esseva al centro del systema solar e non le terra, como il esseva scribite in le Sacre Scriptura. A causa de iste affirmationes ille esseva suspectate de heresia per le Inquisition, que susteneva le infallibilitate del Biblio scribite sub le inspiration divin.

(1) Presentation de un nove texto in interlingua:

Ille passava le ultime annos de su vita continuante a mantener relationes con le scientistas europee e portante a su fin su obra de magistro sur le dynamica moderne.

Ille moriva in 1642 assiste per su fidel discipulo Vincenzo Viviani e esseva interrate in le tumba de su familia. Solmente in 1736 su restos esseva portate a in le ecclesia de Santa Croce a Florentia.

(2) Version del texto in italiano:

Trascorse gli ultimi anni della sua vita continuando a mantenere rapporti con gli scienziati europei e portando a termine il suo capolavoro sulla dinamica della fisica moderna.

Morì nel 1642 assistito dal suo fedele discepolo Vincenzo Viviani e fu sepolto nella tumba di famiglia. Solo nel 1736 le sue spoglie erano portate nella chiesa di Santa Croce a Firenze.

(fin de iste serie de textos)

No comments: