Thursday, February 12, 2009

Septime Serie, Parte 5, Notas sur le historia de Roma e Italia


(Languages of this post: Interlingua, Italian)


Version in interlingua del texto supplementari de Parte 4:

Le innovation le plus importante de iste annos esseva que le Democratia Christian, pro le prime vice post 1945, cedeva le direction del pais a un altere partito. In 1981 le secretario republican, Giovanni Spadolini, deveniva le leader de un gruppo de cinque partitos, un coalition de centro sinistre formate per le Democratia Christian, per le Partito Socialista, per le Partito Social Democratic, per le Partito Republican, e per le Partito liberal.

In 1983 le succedeva le leader socialista, Bettino Craxi. In politica exterior le governamento Craxi se proponeva reinfortiar le rolo de Italia como un potentia international. In su politica interne ille confrontava le problema del crimine organisate, del expensas public (circa 113 milliardos de deficit in 1987), e de illo jam describite, le terrorismo.

(1) Presentation de un nove texto in interlingua:

Le mafia e le camorra representava un defiantia aperte al poteres del stato. Le episodios le plus grave se verificava in 1982, quando esseva assassinate le general Carlo Alberto Dalla Chiesa, inviato a Palermo pro combatter le mafia, e in 1984 quando un bomba explodeva in le traino de Firenze a Bolonia. Infelicemente, anque iste vice le stato revelava su debilitate, e le mafia e le camorra continuava a operar liberemente, super toto in le mercato del drogas.

(2) Version del texto in italiano:

La mafia e la camorra representavano una svida aperta ai poteri dello Stato. Gli episodi più gravi si verificarono nell'82, quando fu assassinato il generale Carlo Alberto Dalla Chiesa, inviato a Palermo per combattere la mafia, e nell'84 quando una bomba esplose sul treno Firenze-Bologna. Purtroppo, anche questa volta lo Stato rivelò il suo debolezza e mafia e camorra continuarono ad operare liberamente, sopratutto nel mercato della droga.

(3) Texto supplementari in italiano:

Fortunatamente, dal punto di vista economico, si registrava una ripresa grazie all'aumento delle esportazioni e al rinnovamento delle tecnologie delle varie imprese pubbliche e private.

I contrasti all'interno dei partiti della maggioranza su questioni di grande importanza quali la giustizia, la politica energetica e la crisi mediorientale, e la rivaltà tra socialisti e democristiani impediva l'attuazione di una politica di riforme pur necessaria.

Questi problemi erano multo formidabile e finalmente causarono le dimissioni del governo Craxi. Le nuove elezioni ('87) videro l'affermarsi di nuovi partiti como i Verdi (ambientalisti) e le Le regionali (presenti in molte regioni del Nord, sopratutto in Lombardia) e la formazione di altri governi di coalizione che rivelarono la loro incapacità di gestire situazioni nove e di impegnarsi nell'attuazione di riforme istituzionali di cui si sentiva sempre più l'esigenza.

(4) Si vos ha besonio de adjuta extra con le texto supplementari, vos lo trovara in le prime parte del proxime capitulo.

No comments: