Sunday, February 8, 2009

Lingua franca nova


(Languages of this post: Interlingua, English, Lingua Franca Nova)


Io ha trovate in le Rete un altere lingua planificate interessante, lingua franca nova, que es assatis transparente pro personas qui ha studiate interlingua. Ecce un parve texto del lingua:

I have found on the Net another interesting planned languages, Lingua Franca Nova, which is rather transparent for people who have studied Interlingua. Here is a short text in the language:

"La familia Grapas abita en un casa grande. Prima, nos entra tra un porta duple a la solo un. La sofito de la salon es alta. En fas de la entra es un foco en la ximine. Nos pasea supra un tapeto mol a un scalera a la solo du. La sala de dormi de Senior e Seniora Grapa es vera lusos. La leto ave telones e cuxines de seda e cortinas rica a la fenetras. Esta fenetras abri a un balcon con un vista de la jardin. La otra salas es ance bela. Es clara: La Grapas ave tro multe moneta.

"Me? Me abita en un apartamente poca. Esa ave sola un sala, ce es la salon, la sala de come, la cosina, e me sala de dormi ance. Me vestes es en un panier en un canto, e me telefon pende a la mur. Me no ave basta spasio per un portaflor. Posable me move casa a un saleta de la Grapas!"

No comments: